لاکسمی 1-8104

ساعت مچی اسپرت مردانه لاکسمی 1-8104
وضعیت موجودی: موجود است
ارسال رایگان تا هفت روز کاری- پس از تحویل کالا در صورت عدم پسند تا هفت روز امکان تعویض وجود دارد
63,800,000 ریال

ساعت مچی لاکسمی از دیگر برندهای نو ظهور و جدید جهانی می باشد که در سال 2017 توسط یک ژاپنی به نام هو آنگ تای در هنگ کنگ پایه گذاری شد. لاکسمی معنی زیبایی دارد و با نام الهه ثروت، زیبایی و دارایی (لاکشمی) هم اسم است. این زیبایی در ساعتهای برند لاکسمی نیز مشاهده میشود و طراحان این برند همیشه سعی در ایفای این زیبایی در ساعتهای خود هستند. با اینکه این برند از تکنولوزی و موتورهای ژاپنی استفاده میکند به خاطر مونتاز در هنگ کنگ قیمتهای بسیار مناسب و عالی دارد و برای کسانی که به دنبال زیبایی و کیفیت با قیمت پایین هستند بسیار مناسب میباشد.

اکنون کارخانه و شرکت ساعت لاکسمی هم در هنگ کنگ و هم در ژاپن قرار دارد و این برند توانسته در مدت کوتاهی راه زیادی را در دنیای ساعت بپیماید. برند لاکسمی موتور ساعتهایش را از شرکت معروف سیتیزن تهیه میکند و بدنه و بند در کارخانه ی خود لاکسمی در ژاپن ساخته میشوند و سپس در کشور هنگ کنگ سرهم و اسمبل میشوند. شرکت لاکسمی اکنون دارای بیش از 300 کارمند میباشد و سالانه حدود 500.000 ساعت تولید و روانه ی بازار میکند. این شرکت اکنون در ابتدای مسیر خود مشتری های ثابت بسیاری پیدا کرده و توانسته خود را در دنیای ساعت به خوبی نمایش دهد. لاکسمی در ساعتهایش همیشه سعی دارد که از مرغوب ترین قطعات استفاده کند و جنس استیل استفاده شده در آن بهترین نوع استیل یعنی 316L است و بند های چرم واقعی به همراه شیشه ی معدنی همیشه دلیل بر کیفیت بالای ساعتهای لاکسمی بوده است.

شرکت بازرگانی تاج به عنوان نمايندگی رسمی و تاييد شده ايران در سايت لاکسمی معرفی شده كه تحت پشتيبانی شركت لاکسمی در ايران تمامی خدمات فروش، گارانتی و خدمات پس از فروش را با بهترين كيفيت به مشتريان ارائه می دهد. مجموعه ساعت آقاسی نيز به عنوان نماينده رسمی فروش شرکت بازرگانی تاج و سايت ساعت آقاسی به عنوان سایت معتبر خرید اینترنتی ساعت فعاليت می كند. براي اطمينان از اصل و اورجينال بودن ساعت های لاکسمی در مجموعه آقاسی می توانيد قسمت نمایندگی ها در سايت رسمی شركت لاکسمی و شرکت بازرگانی تاج را مطالعه كرده با اطمينان و اعتماد كامل ساعت های لاکسمی را از طريق خرید اینترنتی يا خرید حضوری از مجموعه ما تهيه كنيد.

این ساعت مچی از برند لاکسمی مردانه بوده و جنس بند آن ترکیبی از چرم و برزنت و بدنه ی آن استیل آنتی آلرژی و ضد حساسیت میباشد که از ترکیب رنگهای نقره ای و قهوه ای استفاده شده است. سادگی در ساعتهای لاکسمی کاملا مشهود است و به شکلی زیبا از این سادگی در ساعتهای لاکسمی استفاده شده که چشم هر بیننده ای را به خود جلب میکنند. این ساعت اسپرت مردانه از پرفروشترین ساعت های این برند و دارای نمایشگر ماه و هفته و کرنوگراف و سرعت سنج میباشد. از لحاظ اقتصادی این مدل بسیار مقرون به صرفه است و قیمت مناسب با این امکانات دارد و کادوی مناسب مردانه میباشد و همانطور که میدانید ساعت اکسسوری بسیار مهم در استایل مردان میباشد.

شما می توانید ساعت مچی های برند لاکسمی را به صورت اینترنتی از سایت ساعت آقاسی و یا به صورت حضوری از شعب معتبر مجموعه ساعت آقاسی تهیه کنید.

 

جنسیت مردانه
طرح اسپرت
مقاومت تا فشار 100 متر آب (در حد حمام و استخر)
سیستم کارکرد ساعت باطری (QUARTZ)
جنس بدنه فلزی (استیل ضد زنگ)
رنگ بدنه نقره ای - قهوه ای
جنس بند چرم و برزنتی
رنگ بند قهوه ای
امکانات ساعت نمایش ساعت - روزهای ماه و هفته - کرنوگراف (کرنومتر) - تاچمتر(سرعت سنج)
کشور سازنده موتور ژاپن و بدنه چین
نمایندگی در ایران شرکت بازرگانی تاج
مدت گارانتی یک سال
موارد گارانتی کارکرد - آب بندی - رنگ رفتگی و خوردگی
قطر بدنه 49 میلیمتر
ارتفاع بدنه 10 میلیمتر
عرض بند 24 میلیمتر
وزن 80 تا 90 گرم