کلودبرنارد C 10212-3-NIN

ساعت مچی زنانه و مردانه اصل کلودبرنارد C 10212-3-NIN
وضعیت موجودی: اتمام موجودی
ارسال رایگان تا هفت روز کاری- پس از تحویل کالا در صورت عدم پسند تا هفت روز امکان تعویض وجود دارد
0 ریال

کلودبرنارد یکی از برندهای ساعت سازی بزرگ سوئیسی است که در کوه‌های جورا در سوئیس جای گرفته است. بسیاری از شرکت‌های ساعت سازی بزرگ و شناخته شده جهان را در چند دهه گذشته در این کشور کوهستانی قلب اروپا بنا گذاشته شده‌اند. همه قطعات ساعت‌های ساخت کلودبرنارد در کارگاه این شرکت در لس جنوز سوئیس با دست سرهم شده‌اند و دست ساز هستند، همه قطعات با بهترین کیفیت و مواد ساخته می‌شوند و پیش از آن که به بازار عرضه شوند و مورد تأیید قرار بگیرند و عنوان تضمین کننده کیفیت «ساخت سوئیس» بر روی آن‌ها درج شود به دقت بررسی می‌شوند.

نشان بازرگانی برند کلودبرنارد به طور رسمی در سال ۱۹۷۳ به ثبت رسید. برای سالیان متوالی نگرش داشتن یا خریدن یک ساعت با کیفیت ساخت سوئیس تنها برای طبقه ثروتمند جامعه سوئیس امکان‌پذیر بود. در دهکده لس جنوز در کوهستان‌های جورا سوئیس، ساعت سازی، ایده‌ای را از سال ۱۹۷۰ در سر می‌پروراند، ایده او ساخت ساعت‌های با کیفیت سوئیسی برای مردمی بود که می‌خواستند در برابر پولی که هزینه می‌کنند یک کالای با کیفیت در اختیار داشته باشند. این ساعت‌ها می‌بایست از پولاد ضدخش یا طلا و برپایه کیفیت گارانتی ساخت سوئیس، توسط برترین ساعت سازهای سوئیسی و به شکل سنتی ساخته شوند. این ایده تجسمی بود از تولد برند کلودبرنارد، تلاشی که برای به حقیقت پیوستن این ایده صورت گرفت انگیزه‌ای شد برای تیم مهندسی و ساعت سازهایی که گردهم آمده بودند تا آن را ممکن کنند و طیف وسیعی از ساعت‌های با کیفیت و جذاب را با قیمت‌های درخور عرضه کنند. نشان بازرگانی کلودبرنارد در سال ۱۹۷۳ به طور رسمی به ثبت رسید و تحت پوشش قانون جهانی کپی رایت قرار گرفت.

شرکت برند کلود برنارد در سراسر دنیا نمایندگی هایی را برای پخش و پشتیبانی ساعتهای خود مشخص کرده تا مشتریان خود را همیشه راضی نگه دارد. و در ایران نیز برند کلودبرنارد به شرکت معروف و با سابقه ی زمان آرا نمایندگی خود را اعطا کرده و در سایت بین المللی کلودبرنارد در قسمت نمایندگی ها نام شرکت زمان آرا نیز وجود دارد. هم اکنون شرکت زمان آرا با خدمات پس از فروش خود سعی در راضی کردن مشتریان این برند معتبر است. مجموعه ساعت آقاسي نيز به عنوان نماينده رسمي فروش شرکت زمان آرا و سايت ساعت اقاسي به عنوان سايت معتبر خريد اينترنتي ساعت فعاليت مي كند. براي اطمينان از اصل و اورجينال بودن ساعت هاي کلودبرنارد مجموعه آقاسي مي توانيد سايت رسمي شركت کلودبرنارد و شرکت زمان آرا را مطالعه كرده و با اطمينان و اعتماد كامل ساعت هاي کلودبرنارد رو از طريق خريد اينترنتي يا خريد حضوري از مجموعه ما تهيه كنيد.

این طرح از ساعت مچی های برند کلودبرنارد بر اساس سبک اسپرت و مجلسی طراحی شده اند. بند و بدنه این ساعت استیل است و از ترکیب رنگ های نقره ای و مشکی در آن استفاده شده و در عین سادگی حالت اسپرتی دارد و مورد پسند افراد جوان می باشد. ساعت مچی برند کلودبرنارد کرنوگراف است و عقربه های کوچک آن کرنومتر می باشد. همچنین این ساعت دارای نمایشگر روزهای ماه بوده و اعداد دور صفحه ی ساعت تاچیمتر است که سرعت متوسط را در فاصله ی یک کیلومتری نمایش میدهد. سایز این ساعت متوسط بوده و برای آقایان و همچنین بانوان گرامی بسیار مناسب میباشد.

شما می توانید ساعت مچی های برند کلودبرنارد را به صورت اینترنتی از سایت ساعت آقاسی و یا به صورت حضوری از شعب معتبر  مجموعه ساعت آقاسی تهیه کنید.

جنسیت بدون جنسیت
طرح مناسب برای هم اسپرت و هم مجلسی
مقاومت تا فشار 100 متر آب (در حد حمام و استخر)
سیستم کارکرد ساعت باطری (QUARTZ)
جنس بدنه فلزی (استیل ضد زنگ)
رنگ بدنه نقره ای - مشکی
جنس بند فلزی (استیل ضد زنگ)
رنگ بند نقره ای
امکانات ساعت نمایش ساعت - روزهای ماه - کرنوگراف (کرنومتر) - تاچیمتر (سرعت سنج)
کشور سازنده سوئیس
نمایندگی در ایران شرکت زمان آرا
مدت گارانتی دو سال
موارد گارانتی کارکرد - آب بندی - رنگ رفتگی و خوردگی
قطر بدنه 37 میلیمتر
ارتفاع بدنه 12 میلیمتر
عرض بند 18 میلیمتر
وزن 100 تا 110 گرم